Recensioni desgli ospiti - Commenti degli utenti al Best Western Tigullio Royal Hotel Rapallo

Tigullio Royal Hotel Rapallo Hotel quattro stelle

  • italiano
  • English
  • español
  • français
  • Deutsch
  • русский
  • 日本語
  • 中文
  • Nederlands
  • português


Dicono di noi - Best Western Tigullio Royal Hotel Rapallo

  Ospitalità italiana - Best Western Hotel Tigullio Royal - Rapallo

trivago

Holiday Check - BW Hotel Tigullio Royal- Rapallo

Valutazione media
9,0
su 21 questionari compilati negli ultimi 12 mesi
Staff dell'hotel
9,3
Servizi/Infrastrutture
8,8
Pulizia della camera
9,1
Comfort
9,1
Rapporto qualità/prezzo
8,3
Breakfast
9,5

   
Data pager
Prima pagina Pagina precedente
1
Prossima pagina Ultima pagina
Numero di questionari per pagina
PageSizeComboBox
select
Pagina 1 di 1, questionari dal 1 al 21 di 21
Anonimo
(viaggiatore singolo)
Giappone
01 luglio 2017

  • Breakfast had a great selection and I really liked it.
  • The elevator was a bit slow and I used the stairs most of the times.
Anonimo
(viaggiatore singolo)
Italia
01 giugno 2017

  • other than location, nothing in this hotel is up to standard for four star rating they have. asked for map and information, and they didn't have a map or the receptionist was not helpful. I showed up around 1 pm and was told my room is not ready. I said that is fine I return to swimming and will come back. The hotel manager said no, wait. It was later that I realized he had plan to sell me higher rate room. He took me to a dirty room and said this is your room and is waiting for service. then he sold me another room with higher rate. this was not the only cheating. when I was checking out, I said my bank is excellent in exchange rate and again I was tricked and by mistake clicked on dollar and payed 50 euro extra due to exchange rate, and other charges. when I asked him to correct it he said it is just 5 euro difference. I believed him, which I shouldn't have. I will never use another American Best Western hotel.
  • I didn't like staff.
Beverley
(coppia matura)
Regno Unito
14 maggio 2017

  • Helpfulness and pleasantness of staff. Very comfortable rooms, with every convenience thought of. Lovely roof-top bar.
  • Nothing not to like. One small suggestion. At breakfast, could you provide small pots for people to make tea with, rather than having to keep going up and down to get hot water to make tea.
FRANCESCO
(viaggiatore singolo)
Italia
11 maggio 2017

  • Comfort, Staff, Colazione Silenzio
Marianne
(coppia matura)
Svizzera
12 aprile 2017

  • Sehr schöne Sky Bar mit sehr freundlichem Personal. Zum Apero gab es feine Häppchen. Ganz tolles Frühstücksbuffet, sehr freundliches Personal. Das ganze Hotel ist sehr chic, modern, gepflegt und sehr sauber.
  • Ich hätte als Repeater und Direktbucher eine kleine Geste erwartet.
Katherine
(gruppo di amici)
Italia
03 aprile 2017

  • The sky bar was incredible. The staff was so helpful and kind.
filippo
(famiglia con figli piccoli)
Italia
14 marzo 2017

  • Cortesia dello staff,vicinanza con il centro,la spettacolare vista dallo Sky bar,la super colazione eccellente,ottimo hotel!!
  • nessuno
Giuliano
(viaggiatore singolo)
Italia
10 marzo 2017

  • La disponibilità e gentilezza del personale dell'hotel, in particolare alla reception.
  • Maggiore attenzione alla colazione "gluten free", personale non informato potrebbe dare informazioni sbagliate. I numeri delle camere sulle porte hanno spigoli pericolosi e taglienti.
Riccardo
(famiglia con figli grandi)
Italia
05 marzo 2017

  • La prima colazione e la pulizia della camera
  • Nulla
Nicola
(famiglia con figli piccoli)
Italia
08 gennaio 2017

  • Colazione eccellente
  • Manca il parcheggio
Anonimo
(famiglia con figli piccoli)
Italia
07 gennaio 2017

  • Camera spaziosa e molto confortevole, ottima posizione, personale molto professionale compreso il solare fattorino gentilissimo, buonissima colazione, esperienza da ripetere!Skybar stupendo con un panorama meraviglioso!
  • La doccia non all'altezza dello standard dell'hotel! La colazione se si va a fare a ridosso delle 10 risulta sfornita di alcuni prodotti, sarebbe secondo noi auspicabile che fino alle 10.15 la colazione fosse rifornita in modo da essere uguale per tutti.
Marco
(famiglia con figli piccoli)
Italia
01 gennaio 2017

  • Ottimo rapporto qualita' -prezzo e grande disponibilita' dello staff.
  • Nessuno
Gastone
(coppia matura)
Italia
30 dicembre 2016

  • E' andato tutto molto bene. Assolutamente soddisfacente la disponibilità e la gentilezza del personale. Complimenti per le colazioni abbondanti e di ottima qualità.
  • Un solo ascensore è insufficiente al traffico giornaliero. I ripiani degli armadi, costruiti ad angolo sono un po' scomodi.
paolo
(coppia matura)
Italia
07 novembre 2016

  • Cordialità, disponibilità e gentilezza del Personale
Anonimo
(coppia matura)
Israele
29 ottobre 2016

  • very vice location, room, stuff, breakfast
Giulia
(viaggiatore singolo)
Italia
23 ottobre 2016

  • L'unico aspetto negativo è la mancanza di un parcheggio riservato agli ospiti dell'hotel. E' comunque presente una convenzione con il parcheggio cittadino a pagamento.
Jens R.
(coppia matura)
Germania
06 ottobre 2016

  • Missing hooks for cloth next to the entrance and also for towels in the bathroom. Besides this, everything was perfect in the lovely suite. Btw. - the "priority-programming" of the elevator is aweful: It makes you waiting at the 1. floor (breakfast) forever if someone calls the elevator before you from an upper floor - where you actually want to go to. It means, the elevator ist passing by empty on its way up - while you are waiting to get there.
Joseph
(coppia matura)
Stati Uniti
18 settembre 2016

  • The helpfulness and friendliness of the front desk staff, especially Elisabetta.
  • The bar could open a little earlier.
Anonimo
(coppia matura)
Australia
17 settembre 2016

  • The helpful service
  • Nothing
Anonimo
(coppia matura)
Svizzera
05 settembre 2016

  • Everybody was very friendly and helpful, any question or problem was immediately taken care of.
  • When entering the room, there was always that smell of sewage water, probably coming from the drain/sink. Would be good, if there was a solution for that.
Anonimo
(famiglia con figli grandi)
Gran Bretagna
01 agosto 2016

  • Loved the Sky Bar but it would be great if you could offer non alcoholic cocktails for children. Our daughters of 14 & 16 would have enjoyed a different type of drink to the usual Cola and Sprite, especially in such a spectacular setting. Gluten free options at breakfast were fantastic as our daughter is a coeliac - it was one of the reasons we picked the hotel in the first place. Staff on reception very helpful in helping us to plan our days out to Cinque Terre.
  • The hairdryer! Very low power so took ages to dry our hair.
Powered by Present S.p.A.

Mobile version View Desktop version